Pytania Klientów


Błąd w zamówieniu

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone i poprawnie przyjęte przez system przewoźnika (czyli został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to w zasadzie nie ma możliwości poprawienia błędu ponieważ zlecenie jest automatycznie wysyłane do przewoźnika. W takim wypadku należy wprowadzić nowe zamówienie i wysłać do zgłoszenie z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia i wówczas obsługa anuluje zamówienie i zleci zwrot środków za anulowane zamówienie.

Jeśli kurier odebrał przesyłkę dla której w zleceniu wprowadzono błędne informacje to w takim wypadku może zostać poprana dopłata za weryfikację przesyłki lub przeadresowanie przesyłki.

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone, ale zamówienie nie zostało przyjęte przez system przewoźnika (nie został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to prawdopodobnie wynika to z błędnie wypełnionego formularza lub błędnie działającego systemu przewoźnika. W takim wypadku system wysyła dodatkowa automatyczną wiadomość informującą o błędzie. W takim wypadku obsługa serwisu poprawi błąd tak szybko jak to tylko możliwe i po jego poprawieniu zlecenie zostanie wysłane do przewoźnika. Po poprawnym przyjęciu zlecenia przez przewoźnika obsługa serwisu wyśle informację o poprawionym błędzie w zamówieniu. 

Poniżej wymieniliśmy większość przyczyn, które mogą być powodem błędów:

- niepoprawne dane Nadawcy lub Odbiorcy

- błędna nazwa miejscowości

- błędny kod pocztowy

- niewypełnione pole telefon

- przewoźnik nie przyjmuje zleceń na wybrany w formularzu dzień

- tymczasowy problem z systemem przewoźnika

« Powrót    Udostępnij

DHL POP

od 22.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DHL POP i POP BOX. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DHL POP

Poczta Polska

od 16.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów Poczty Polskiej oraz wyszukiwarkę punktów w sieci Poczty Polskiej

ORLEN Paczka

od 12.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci ORLEN Paczka

DPD Pickup

od 23.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DPD Pickup. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DPD Pickup

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

WybierzKuriera

Masz paczkę do wysłania? W serwisie wybierzkuriera.pl zamówisz usługi kurierskie online. Wszyscy kurierzy w jednym miejscu! Porównaj ceny usług, skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone D4M Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.