Aby skontaktować się z obsługą serwisu należy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie kontakt. Możesz też wysłać wiadomość bezpośrednio na adres e-mail obsługi serwisu. Znajdziesz go również na stronie kontakt.
Należy pamiętać, iż jeśli zapytanie dotyczy zamówienia lub przesyłki należy w wiadomości wskazać numer przesyłki lub numer zamówienia.
Zalecamy aby w zapytanie wysyłać z adresu e-mail, który został wskazany w zamówieniu, a wiadomość była wysyłana poprzez formularz kontaktowy z wybranym odpowiednim tematem.
Obsługa serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W soboty i niedziele oraz święta (dni wolne) obsługa serwisu nie pracuje. W szczególnych przypadkach obsługa serwisu może udzielić odpowiedzi również w dni wolne oraz poza wskazanymi godzinami.
Na wszystkie pytania obsługa serwisu udzieli odpowiedzi tak szybko jak to tylko możliwe natomiast nie na wszystkie zapytania obsługa odpowie w dniu wysłania zapytania. Ze względu na ograniczoną obsadę obsługi Klienta należy się liczyć z tym, iż odpowiedź na zapytanie może potrwać powyżej kilku dni roboczych za co z góry przepraszamy.
Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany w regulaminie adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DHL POP i POP BOX. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DHL POP
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów Poczty Polskiej oraz wyszukiwarkę punktów w sieci Poczty Polskiej
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci ORLEN Paczka
Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DPD Pickup. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DPD Pickup