Pytania Klientów


Zmiana adresu przesyłki

Zmiana adresu doręczenia przesyłki czyli tak zwane przeadresowanie jest możliwe przed odbiorem przesyłki przez kuriera oraz gdy kurier odebrał przesyłkę, ale nie została ona jeszcze doręczona.

Jeśli zamówienie na zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki zostało opłacone i został wygenerowany numer przesyłki oraz etykieta, ale przesyłka nie została odebrana przez kuriera lub nie została dostarczona do punktu nadawczego to w takim wypadku nie ma już możliwości edycji zamówienia, a zatem nie ma możliwości samodzielnej zmiany adresu. W tym wypadku należy napisać do obsługi serwisu.

W tej sytuacji obsługa serwisu anuluje zlecenie z błędnym adresem, poprawi adres oraz wyślę nowe zlecenie do przewoźnika z poprawnym adresem. W tym wypadku zostanie zmieniony numer przesyłki oraz zostanie wygenerowana nowa etykieta, którą należy wydrukować i przykleić do przesyłki.

Jeśli zależy nam na czasie to w takim wypadku można wprowadzić nowe zamówienie z poprawnymi danymi i je opłacić, a obsługę serwisu poprosić o anulację błędnego zamówienia. W takim wypadku obsługa anuluje błędne zamówienie, wystawiona zostanie faktura korekta, a zwrot środków zostanie zlecony lub środki zostaną zwrócone na konto pre-paid.

Jeśli przesyłka została odebrana przez kuriera lub przesyłka została dostarczona do punktu nadawczego przed zmianą adresu to w takim wypadku również jest możliwa zmiana adresu, ale wówczas najczęściej będzie pobrana dodatkowa opłata za przeadresowanie przesyłki.

W przypadku gdy przesyłka zostanie odebrana przez kuriera, a informacja o zmianie adresu zostanie przekazany zbyt późno to wówczas zmiana adresu może nie być możliwa. W tym przypadku jeśli przesyłka nie zostanie doręczona to zostanie zwrócona do nadawcy lub do magazynu i wówczas zostanie naliczona opłata za zwrot do nadawcy lub opłata za magazynowanie przesyłki.

Jeśli ze względu na błąd w adresie adresat odmówił przyjęcia przesyłki to wówczas obsługa serwisu poprosi o dyspozycję zmiany adresu lub dyspozycję zwrotu do nadawcy. Należy pamiętać i wówczas zostanie naliczona opłata dodatkowa.

W przypadku gdy przesyłka została odebrana przez kuriera i chcemy aby adres doręczenia został zmieniony lub odbiorca odmówił odbioru przesyłki wówczas powinniśmy jak najszybciej powiadomić obsługę serwisu o konieczności zmiany adresu doręczenia lub zwrotu do nadawcy przez formularz kontaktowy. Obsługa serwisu wyśle stosowną dyspozycję do przewoźnika. Gdy obsługa serwisu otrzyma od przewoźnika potwierdzenie zmiany adresu to prześle w tej sprawie odpowiednią informację.

W przypadku przesyłek za pobraniem, zmiana adresu doręczenia przesyłki będzie się wiązała z opóźnieniami w przekazywaniu kwoty należnej nadawcy. Żeby zminimalizować te opóźnienia, powinniśmy jak najszybciej poinformować pracowników o zmianie adresu doręczenia przesyłki.

Przypominamy także o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem poprawnego doręczenia przesyłki jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.

W komunikacji z obsługą serwisu zawsze należy podać numer przesyłki lub numer zamówienia.

« Powrót    Udostępnij

DHL POP

od 22.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DHL POP i POP BOX. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DHL POP

Poczta Polska

od 16.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów Poczty Polskiej oraz wyszukiwarkę punktów w sieci Poczty Polskiej

ORLEN Paczka

od 12.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów ORLEN Paczka. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci ORLEN Paczka

DPD Pickup

od 23.99

Sprawdź naszą ofertę na szybkie nadania w sieci punktów DPD Pickup. Sprawdź też wyszukiwarkę punktów sieci DPD Pickup

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

WybierzKuriera

Masz paczkę do wysłania? W serwisie wybierzkuriera.pl zamówisz usługi kurierskie online. Wszyscy kurierzy w jednym miejscu! Porównaj ceny usług, skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone D4M Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.