Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej. |
Zamknij |
Panel wyszukiwania![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Panel Obsługi Klienta![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kodeks dobrych praktykKodeks dobrych praktyk
§ 1 Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby przestrzegać praw konsumenta oraz zasad uczciwej i wolnej konkurencji. § 2 Operator serwisu będzie dbał o najwyższą jakość świadczonych usług oraz starał się nieustannie doskonalić oferowane usługi dbając przy tym o najwyższy poziom obsługi klienta. § 3 Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby w sposób jasny i klarowny poinformować klientów o szczegółowym zakresie świadczonych usług. § 4 Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby rzetelnie i terminowo regulować swoje zobowiązań względem klientów, instytucji państwowych oraz partnerów handlowych. § 5 Operator serwisu dołoży wszelkich starań aby podczas prowadzenia działalności gospodarczej promować działania proekologiczne związane z ochroną środowiska. § 6 Operator serwisu zapozna wszystkich swoich pracowników z powyżej opisanymi praktykami. |